يکشنبه, 27 آبان 1397 الاحد, نوفمبر 18, 2018           فارسی English

عنوان : مدیر خدمات شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران: رضایت مندی خانواده صنعت نفت اولویت اصلی مدیریت خدمات است
زير عنوان : مديرخدمات شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران گفت: رضايت مندي خانواده صنعت نفت اولويت اصلي مديريت خدمات در اين شركت است .
تاريخ :
 ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ 
ساعت : ۹:۵۶:۱

مديرخدمات شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران گفت: رضايت مندي خانواده صنعت نفت اولويت اصلي مديريت خدمات در اين شركت است .

شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران يكي از شركت هاي مهم زير مجموعه شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب است كه به عنوان دومين توليد كننده نفت در جنوب به شمار مي رود . قرار گرفتن تأسيسات اين شركت در چهار استان كهگيلويه و بويراحمد ، خوزستان ، بوشهر و فارس از ويژگي هاي بارز اين شركت است .در اين ميان مديريت خدمات شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران باتوجه به گستردگي اين شركت بايد بتواند به بهترين نحو ممكن و در راستاي رسالت اصلي خويش پشتيباني از توليد را در مجموعه اي به وسعت قرار گرفتن در چهار استان انجام دهد و از سوي ديگر ارائه خدمات به خانواده كاركنان را براساس اهداف اين مديريت اولويت اقدامات خويش قرار دهد و با توجه به جايگاه اين شركت بزرگ ملي در منطقه و انتظارات اجتماعي بايستي نگاهي ويژه به فعاليت هاي مسئوليت اجتماعي داشته باشند .

بر همين اساس به سراغ مدير خدمات شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران مي رويم تا گفتگويي با وي داشته باشيم .

مهندس علي كردلو در اين خصوص اظهار مي كند: امروزه به جرأت بايد اذعان كرد از پيدايش نفت تا به امروز اين طلاي زميني همواره آباداني را به همراه داشته است.

 وي ادامه مي دهد: طي يك قرن گذشته هر كجا تأسيسات ، كارخانه ها و خطوط لوله ها از مناطق صعب العبور ، دامنه ها و دشت ها گذرداشته است خدمات نفت نيز همراه با آن بوده است و نفت امروز به خود مي بالد كه پرچمدار ارائه خدمات و مسئوليت هاي اجتماعي  ميباشد.

كردلو بااشاره به جايگاه مديريت خدمات در شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران خاطر نشان كرد: ويژگي هاي خاص اين شركت و پراكندگي جغرافيايي آن از جمله تفاوت هاي خدمات دهي به كاركنان عملياتي در اين منطقه است به گونه اي كه امروزه در زير مجموعه خدمات تعداد 9 مهمانسرا قرار دارد كه بايد به بالغ بر 3500 نفر از نيروهاي عملياتي خدمات مطلوب ارائه دهد و اين در حاليست كه فاصله كمترين مهمانسرا 45 كيلومتر و دورترين مهمانسرا 248 كيلومتر تا مركز شركت قرار دارد و مجموعه خدمات بايد به گونه اي ارائه دهد كه براساس ساختار سازماني رضايت مندي نيروي انساني حرف اول را بزند .

مدير خدمات نفت گچساران تصريح كرد : همواره تلاش ما بر اين است تمهيدات و تسهيلاتي فراهم سازيم كه نشاط ، سلامتي ، سرزندگي و خشنودي نيروهاي شاغل و خانواده هاي آنان را فراهم سازيم .

كردلو به زيرمجموعه مديريت خدمات اشاره مي كند و مي گويد : ادارات ترابري ، خدمات مهندسي و بهسازي اماكن و تأسيسات ،‌خدمات پروازي و فرودگاهي ، خدمات اداري و اجتماعي و فرهنگي ، به صورت شبانه روزي در حال ارائه خدمات هستند .

وي تصريح كرد : در حال حاضر تعداد 2254 منزل سازماني در شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران موجود است كه در راستاي حفظ سرمايه سازماني و افزايش رضايت مندي كاركنان در سال گذشته و نيمه اول سال 97 موفق به تعمير و بهسازي تعداد بالغ بر 180 باب  از منازل و 21 باب ساختمان ادارات               شده است .

كردلو بيان كرد : در همين راستا در يك سال گذشته 8000 (هشت هزار ) مترمربع سنگ فرش اطراف منازل و پياده رو ها و به ميزان 000/20 (بيست هزار ) مترمربع آسفالت در سطح شركت صورت گرفته   است .

وي به ديگر خدمات نيز اشاره كرد و افزود: روزانه 11 (يازده تن) زباله در مناطق مسكوني شركت نفت گچساران توليد مي شود كه اين زباله ها به صورت شبانه روزي در حال جمع آوري است كه در صدد هستيم تا بتوانيم طرح تفكيك زباله از مبداء را براي هفت تن در تمامي شركت اجرايي نماييم .

مدير خدمات نفت گچساران به 64 (شصت و چهار) هكتار فضاي سبز اين شركت در سطح منازل و تأسيسات اشاره كرد و گفت: با تأكيد مديرعامل محترم و اقداماتي كه صورت گرفته است كمربند فضاي سبز مطلوبي در سطح شركت ايجاد و نگهداري مي شود .

وي به نقش ترابري اشاره كرد و گفت : ناوگان ترابري گچساران با داشتن بيش از 500 پانصد خودرو سبك و سنگين و داشتن 3 جايگاه اختصاصي سوخت به صورت شبانه روزي در سطح اين شركت در حال ارائه خدمات از جمله : اياب و ذهاب كاركنان در شعاع 250 كيلومتري مناطق عملياتي و تأسيسات و سرويس خانواده ها و نيز پشتيباني مستقيم از توليد ايفاي نقش مي كند .

كردلو به فرودگاه شهيد اميدبخش گچساران نيز اشاره كرد و خاطر نشان كرد: در حال حاضر به فكر ارائه خدمات مطلوب در فرودگاه هستيم و اميدواريم به زودي مردم گچساران شاهد اقدامات خوب در اين خصوص از جمله : افزايش سورت پروازي براي ديگر نقاط كشور بعلاوه تهران باشيم و با وجود منطقه ويژه استقرار اورژانس هوايي در فرودگاه و نيز هدايت و استقرار هلي كوپتر ويژه مناطق عملياتي

مدير خدمات نفت گچساران به كانون قرآن ، كتابخانه و امور فرهنگي شركت نيز اشاره كرد و افزود : با     راه اندازي كانون قرآن و عترت جوانان در يك سال و نيم گذشته تعداد 120 پسر و دختر بصورت متغيير در كانون قرآن مشغول فراگيري قرآن هستتند .

وي به وجود تعداد 4 چهار كتابخانه و خانه فيلم در سطح شركت اشاره كرد وافزود : تعداد 33837 جلد كتاب و بالغ بر 12500 حلقه فيلم در اين بخش فرهنگي وجود دارد كه بالغ بر5000 (پنج هزار) خانواره در اين كتابخانه ها و خانه فيلم عضو هستند كه با پيوستن خانواده هاي نيروهاي قراردادي اين تعداد نيز افزايش پيدا خواهد شد .

مدير خدمات شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران در پايان خاطرنشان كرد: تمامي اين خدمات ميسر نميشد به جز با حمايت هاي همه جانبه مهندس صيدالي مديرعامل شركت،هييت مديره، مديران،روساي ادارات و مجموعه كاركنان مديريت خدمات و همه كاركنان تلاش گر نفت گچساران كه به صورت شبانه روزي در حال ارائه خدمات هستند.

گفتگو: علي مراد كاظم پور


شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران